Teraz jest 28 mar 2024, 19:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2003, 08:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
===Tomy===[PL] napisał(a):
Super, to jakaś pewna deklaracja ?
Oznaczałoby to masowe kilim w zimowe, długie wieczory 8)
Szczeglnie RtR, które zostało u nas niedocenione.

raczej tak, tyle ze na razie walczymy o serwer, dla odmiany ;)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2003, 08:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Holman napisał(a):
raczej tak, tyle ze na razie walczymy o serwer, dla odmiany ;)


Pozostaje czekać.

BTW: weź tam zaimputuj swoim podopiecznym jakiś słownik "znaczenia mowy" pisanej przy okazji :D :D

Odwdzięczę się "chmielem na piance".

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2003, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Pogadamy z bcj :wink: w sprawie spotkan tematycznych , tylko ja bym rozdzielil RtR od SW, bo tego 2 narazie nie mam, i wiem ze na razie nie mam kasy ;). Ale ten temat jest o czyms innym czyli mapie Alamo:


NEWS: Jeszcze w tym tygodniu ukaze kolejna wersja mapy oznaczona 1.0. beta 2. Głównie poprawa bledow, ale nie tylko. Oprocz kosmetyki pojawia sie nowe elementy wplywajace na gre. Sledzcie ten topic, wkrotce!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2003, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2003, 03:06
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa
Myśle że RtR itp. to zły pomysł... po prostu nie wszyscy mają płatne dodatki, nie każdy ma kasę żeby je kupić... a mapkę dociągnąć może każdy w ostatniej chwili...

Zatem pozostałbym przy weekendach tematycznych w sensie weekendowych mappacków :-)

Leim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 00:58 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
To wiecie co... moze walnijmy jakies glosowanie, aby ustalic tematy weekendowych gierek ;)

anyway jestem za, aby tez ruszac czasami dodatki - nie mowie caly weekend.. ale np. o okreslonej godzinie.. w okreslonym dniu... :)

ja nasz serwerek daje do dyspozycji - oczywiscie - czasy zarezerwowane na mecze czy inne treningi :)

[nei wiem dlaczego ale mam nieodparte wrazenie, ze moj post przypomina posta jakiegos trolla co chcial zrobic ze stronki bfa sajt o filmach :))) chyba pozno jest po prostu ;)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
hiih
to my z Holusiem zamawiamy SW na ta sobote :D

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:04 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
jestem za.. jakby sie zebrala ekipka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
my kcemy motory my kcemy motory my kcemy motory my kcemy motory :lol:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:08 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
eee superman i motor? pelerynke ci ukradli? :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Okota napisał(a):
eee superman i motor? pelerynke ci ukradli? :lol:


Kal-El lolku :P
jak bys wiedzial na kryptonskiej ziemi nie mam nadprzyrodzonej mocy :lol:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:19 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
no tal lolku a gdzie teraz jestes??? i w takim razie ile za net placisz :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 01:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2003, 22:30
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
bcj bez urazy ale nie rób głosowania to bez sensu.Demokracja jest do D:)
Ustal rozkład i jedziemy może nie na cały wekednd ale na pare godzin.
Wrzuć to na pierwszą strone nich ludzie zobaczą .
Jeśli chodzi o Alamo to musi to iść razem z mapkami klasycznymi inaczej
bedzie pustawo .Info na serwerze koniecze.
ps Panowie Idzie Nowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Dzisiaj wieczorem ukaze sie kolejna wersja mapy BETA 2, duzo zmian - info i linki tutaj okolo 21:00. Gramy okolo 22:00. NIE PRZEGAP :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 22:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Ok, skończyłem wersje Beta 2.

Co uleglo zmianie:
- mniejsza ilosc obietkow z 1650 do 1150 (33%) , moze Wasze kompy przyspiesza, glownie wycinka drzew w lesie.
- jedna flaga przeniesiona na druga strone kanalu
- zmiana wartosci flag: Baza Alamo - 80pkt, Baza Axis - 70pkt, pozostale flagi po 5pkt.
- tekstury gleby przyciemnione
- poprawa obietkow niestykajacych sie z podlozem
- dodatkowa kladka przy moscie pozwalajaca przejsc na druga storne kanalu + wyjscie po drabinie z wody na strone Alamo
- tunel pod budynkiem w okolicy naroznego domu z flaga
- przesuniecie respownu spadochronowego w lesie blizej miasta
- mozliwy wjazd na most, ale tylko do polowy gdzie stoja zapory przeciwczolgowe
- 2 Sherman na brzegu Alamo - przy przeniesionej fladze
- po zajeciu flagi kosciol przez Axis pojawia sie dzialko AA w poblizu statuly przed kosciolem (male nawiazanie do filmu, gdzie z podobnego dzialka Niemcy rozwalili stojacych na Tygrysie).
- do kladek z pojedynczej deski dolozona druga decha
- flaga Alamo przesunieta za budynek - mozna ja teraz zajac rowniez na pierwszym pietrze budynku
- i moze jeszcze cos ale zapomnialem :).

Teraz najwazniejsza sprawa Flagi :!:

Powyzej napisalem wartos punktowa flag. Ale co to oznacza? Zeby przeciwnikowi lecialy ticety trzeba miec 100pkt. Czyli na starcie leca ticety Axis, do momentu zajecia lub wyszarzenia przez nich 3 flag oprocz bazy. Moga tez zrobic skok na baze Alamo i miec 2 bazy i w sumie 150pkt co od razu powoduje spadek ticetow Alllied. Jesli Axis zajmie cale miasto po swojej stornie kanalu, nadal nie beda leciec ticety Alied, poniewaz Axis ma po tej stornie do zdobycia 5 flag co da im 95pkt. Ostatnia 6 flaga z 5 pkt jestna drugim brzegu! Wiec mysle ze w zwiazku z tym bedzie walka na moscie tak czy siak. Albo Allied bedzie sie bronilo w Alamo, albo beda odbijac Alamo po stracie. Nawet po stracie Alamo jest jeszcze szansa uderzenia i odbicia jej z 2 flagi na tym brzegu. Mala uwaga sa tam 2 Shermany, jednak po zajeciu flag przez Axis i zniszczeniu Shermanow nie pojawiaja sie Pancer IV. To takie zabezpieczenie przed okopaniem sie Axisow na tym brzegu. Bedzie walka tylko na karabiny maszynowe i reczne bronie :).

Zycze milej zabawy , a wersja beta 2 jest po to zeby ja jeszcze poprawic !

Specjalne dzieki dla Biepio za pomoc przy szczegolach mapy, bcj i Nightmaxa oraz Okocie za tunel :).

Mirrory:

http://www.games.bmj.pl/uploads/downloa ... 1beta2.zip
http://www.ukf-clan.org/uploads/ftp/arc ... 1beta2.zip

PS. Prosze w czasie gry nie testowac czy da sie przejechac przez most. Mozna wjechac na most i stamtad ostrzeliwac, ale nie przejechac.

Zapraszamy na serwer UKF okolo 22:00.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 lis 2003, 22:42 przez CloneTrooper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:08
Posty: 213
Lokalizacja: Warszawa
już zasysam jak wampir krew :twisted:
UPDATE
już sciągnąłem ale do 22 jeszcze 20min :evil:


Ostatnio edytowano 19 lis 2003, 22:39 przez jerzul, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL