Teraz jest 19 kwi 2024, 21:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: pomysł na MODA
PostNapisane: 13 sie 2003, 20:46 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
Mam pomysł na nowego MODA. Po wybuchu granatu, pocisku artylerii czy bomby mógła by zostać dziura w ziemi jak na planszy Battle of Britain po wybuch wieży radarowej. Co wy na to? Bunkry mogły by się też powoli rozpadać :D :D . Pomyślcie jakby mogła wyglądać plansza po nalocie dywanowym B-17 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Pomysł dobry ale kto chciałby zrobić tego moda?

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 21:04 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
oki yankes...załatw mi SDK to spróbuje zrobic :D :D

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 21:27 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2003, 15:46
Posty: 10
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Mogły by sie też rozpadać budynki bo zbombardowaniu, mosty mogły by byc niszczone i naprawiane dopiero przez inżynierów, wraki czołgów i innych pojazdów też mogły by zostawać na planszy. No i ciała zabitych były by dobrym kamuflażem. Tylko tak jak napisano wyżej kto by chciał coś takiego robić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
A ja mam pomysł na moda z teletubisiami - Helmut też zrobisz? Plzzzz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 21:51 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
Co to SDK??? Powiedz a załatwię :o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 22:31 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
odrazu ci powiem, niezałatwisz...no chyba ze masz rodzinkie w Ea/DICE która developuje BF-a :|

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 22:40 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2003, 15:46
Posty: 10
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Kto wie, może i załatwi :D wkońcu jakoś te mody robią...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 23:02 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
1) mody powstaja bez SDK..a ich twórczy mecza sie z pisaniem setek wierzy komend i poleceń

2) dyby SDK zostało udostepnione....to dawało my wiele możliwosci :
-coś na wzór Geo-moda z Red Faction czyli swobodnego nisczenia obiektów i otoczenia

3)i massa innych rzeczy

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 23:04 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a co powiecie na deszcz zmienna pogode np powiedzmy.. deszcz by przestawal padac w 2 rundzie a w 3 znowu... i ... pioruny... tak!! niszczace sie budynki.. mosty.. porozzucane plecaki z bronmi tak aby mozna je bylo podniesc nietylko po smierci przeciwnika...
bzmi pieknie???
otoz taki mod powstaje - Action battlefield
juz niedlugo nowa mapa i wlasnie na niej to co napisalem wyzej...
Cytuj:
MoonQuake from ActionBattlefield sends me a really cool update today about a new map called ABS_St-George. This is no ordinary map though. This new map will push the envelope in term of quality, originality and technology in the mapping world of BF1942. Here's a few things the map will include :

WEATHER EFFECTS:
- Rain FX
- Thunder lightning FX
- Rain and thunder sound FX (rain impact sound on houses etc...)
- Bad weather stops after awhile (yeah, rain and lightning strikes stop, as well as their sound FX)
- Weather change between rounds, yes... weather gets better at round 2.

DESTRUCTABLE HOUSES, BRIDGES AND OBJECTS:
- After a house was destroyed, you can still play in the ruined house.
- Bridges can be destroyed to protect strategic areas or prevent enemy evolution on the ground.
- Various objects can be blown up.

MORE CHOICE:
There will be locations where you can pickup any kit from any class anytime! Even enemy kits! No need to kill someone or die to change your weapons. New custom kits might be available as well (still working on it).

http://www.planetbattlefield.com/image. ... gcombo.jpg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 00:10 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
Yankes, a ja mam pomysł na TAAAAAAAAAKI ZAJEBISTY MOD!!! mianowicie: MuminMod. jak ktoś się za to weźmie to juz niedługo będziemy mogli się wcielić w MUMINY*!!! wyobraź to sobie, chodzenie włóczykijem (z jego zajebiście potężnym kijem do okładania po gębie, plastikowym nożem do krojenia masła, oraz gumową kaczuszką w roli granatu zadymowego!!!!!!) po polach marchewek i walka z pogromcami muninów (yankesów?) - The MUMIN SLAYERS, MASTA TEAM OF DESTRUCTION - z wrogiej drużyny będzie WYRĄBISTEEEEEE :shock: :shock: :shock:. Już się nie mogę doczekać aż taki koleś jak ty się za to weźmie 8) 8)...




* - dla tych co nie wiedzą, mumin = kompletny down itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 00:25 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Okota napisał(a):
a co powiecie na deszcz zmienna pogode np powiedzmy.. deszcz by przestawal padac w 2 rundzie a w 3 znowu... i ... pioruny... tak!! niszczace sie budynki.. mosty.. porozzucane plecaki z bronmi tak aby mozna je bylo podniesc nietylko po smierci przeciwnika...
bzmi pieknie???
otoz taki mod powstaje - Action battlefield
juz niedlugo nowa mapa i wlasnie na niej to co napisalem wyzej...
Cytuj:
MoonQuake from ActionBattlefield sends me a really cool update today about a new map called ABS_St-George. This is no ordinary map though. This new map will push the envelope in term of quality, originality and technology in the mapping world of BF1942. Here's a few things the map will include :

WEATHER EFFECTS:
- Rain FX
- Thunder lightning FX
- Rain and thunder sound FX (rain impact sound on houses etc...)
- Bad weather stops after awhile (yeah, rain and lightning strikes stop, as well as their sound FX)
- Weather change between rounds, yes... weather gets better at round 2.

DESTRUCTABLE HOUSES, BRIDGES AND OBJECTS:
- After a house was destroyed, you can still play in the ruined house.
- Bridges can be destroyed to protect strategic areas or prevent enemy evolution on the ground.
- Various objects can be blown up.

MORE CHOICE:
There will be locations where you can pickup any kit from any class anytime! Even enemy kits! No need to kill someone or die to change your weapons. New custom kits might be available as well (still working on it).

http://www.planetbattlefield.com/image. ... gcombo.jpg


tak..ale i tak to jest prymirtywne wobec SDK

tu autor poprostu wykorzystał mozliwosci battle of britain..poniewaz tam budynki ulegały destrukcji

czyli to oznacza ze w tym modzie bedzie mozna niiszczyc budynki..ale w prymitywny sposób, poprostu zaprogramowane bedzie tak ze odpada zakodowany kawałek i to wszystko...natomiast z SDK-em mozliwe jest to co sie dzieje z ciałem w SOF2..tam gdzie trafisz to zostaje uszkodzenie..np. jak bys skosił seria z bara połowe śmigła w ZEKE to by samolot nie nadawał sie do lotu..albo strzelił z pistoletu z w lotke..te by albo została przestrzelona albo wygieta...

autorzy mieli zaimpletowac swobodne niszczenie jednosttek w bf-ie...ale cos nie wypaliło

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 00:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Tzeentch napisał(a):
Yankes, a ja mam pomysł na TAAAAAAAAAKI ZAJEBISTY MOD!!!


Ech .. gawędziaro-marzycielo-statsiarze. Do HydeParku z tym :evil:

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 01:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Helmut, w mapce BoB zniszczenia budynków to prymityw.
To tak naprawdę są obiekty typu pojazd. Do których (fabryka) nie da się wsiąść, lub da się ale nie da się ich poruszyć (tak jak lotniskowców na coral sea).
Poprostu wieże radarowe stoją na dziurze, jeśli zniszczyć taką wieżę, zostaje dziura.
Fabryka stoi na kupie gruzu (można na free camera "wjechać" w sprawną jeszcze fabrykę i zobaczyć w środku tę kupkę gruzu).
Wątpię aby SDK pozwalało na coś więcej. W końcu BoB jest oficjalną mapą zrobioną przez DICE. Oni chyba SDK mają.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2003, 03:07 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
gdzieś już to na forum anglojęzycznym czytałem - engine BF42 nie ma możliwości "rozwalania" obiektów. Może to zaimplementują w ograniczonej formie w BF:V
:?::?:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL