Teraz jest 18 maja 2024, 16:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
rik.pl napisał(a):
Sądzę, że 7 rakiet w heli to wystarczająco dużo (jest to średnia długość pojedyńczej serii). Po prostu częściej będą się przeładowywały, no i częściej trzeba będzi ginać do bazy po następne. Może niektórym się to znudzi.
Myślą, że to osłabienie heli pozytywnie wpłynie na całą grę. Tak samo jak osłabienie BH zlikwidowalo przejmowanie flagi w 3 sekundy z powietrza Smile

Po 3 minutach spędzonych nad rozszyfrowywaniem o co autorowi porzedniego postu chodziło*, zgadzam się z nim w zupełności.

Przede wszystkim heli nie będzie traktowane jak samowystarczalna armia, która ma głęboko wszystkich innych wojaków i lata jak głupia po całej mapie "łapąć fragi" i przejmując flagi za linią frontu.

Kolec napisał(a):
kolejny płaczący że teraz helikopter da się zestrzelić granatem dymnym.

Jeśli chodziło ci o mnie, to jesteś w głębokim błędzie. Moim zdaniem powinno się osłabic wszystko poza siłą broni, a porzede wszystkim skrócić trochę pasek życia wojaków. Dodanie minusowych punktów za KAŻDĄ śmierć (nie każde padnięcie na ziemię, ale za zupełną śmierć) też było by dobrym posunięciem. Wtedy może gracze baliby się bezmyslnych szarż na wroga i nie biegaliby sami po mapie bez medyków. Ale to nie ja kuran tworzę te gierkę... :cry:

*"trzeba będzi ginać do bazy" ginąć? :shock:
"Myślą, że to osłabienie heli(...)" myślą? kto mysli?
:lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
nie o ciebie chodziło
i też się zgadzam


co do tej serii to ja np. w nalocie średnio wywalam około właśnie od 7 do 10 rakiet a resztę puszczam kinkanaście sekund później w powietrze aby przeładować

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, 19:26 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2005, 10:45
Posty: 40
Dobrze niech osłabią BH, szczególnie na mashtuurze mnie denerwuje jak ciągle latają nad głowami a gram przeważnie Eryxem i nawet czasami 2-3 rakiety nie pomogą (bo nie zawsze sie dobrze trafi), a w porównaniu z heli MEC ma za dobre działka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2005, 21:51 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Heli i tak za łatwo już ubić. Stanowisk AA ( ktore maja wzmocnic w patchu ) jest całkiem dużo na mapkach a jeśli dodamy do tego jeszcze samoloty to praktycznie po wyrzuceniu flar jestesmy bezbronni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 00:19 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:42
Posty: 695
Lokalizacja: Białystok
ETCS Uncle Blues napisał(a):
rik.pl napisał(a):
Sądzę, że 7 rakiet w heli to wystarczająco dużo (jest to średnia długość pojedyńczej serii). Po prostu częściej będą się przeładowywały, no i częściej trzeba będzi ginać do bazy po następne. Może niektórym się to znudzi.
Myślą, że to osłabienie heli pozytywnie wpłynie na całą grę. Tak samo jak osłabienie BH zlikwidowalo przejmowanie flagi w 3 sekundy z powietrza Smile

Po 3 minutach spędzonych nad rozszyfrowywaniem o co autorowi porzedniego postu chodziło*, zgadzam się z nim w zupełności.

Przede wszystkim heli nie będzie traktowane jak samowystarczalna armia, która ma głęboko wszystkich innych wojaków i lata jak głupia po całej mapie "łapąć fragi" i przejmując flagi za linią frontu.

Kolec napisał(a):
kolejny płaczący że teraz helikopter da się zestrzelić granatem dymnym.

Jeśli chodziło ci o mnie, to jesteś w głębokim błędzie. Moim zdaniem powinno się osłabic wszystko poza siłą broni, a porzede wszystkim skrócić trochę pasek życia wojaków. Dodanie minusowych punktów za KAŻDĄ śmierć (nie każde padnięcie na ziemię, ale za zupełną śmierć) też było by dobrym posunięciem. Wtedy może gracze baliby się bezmyslnych szarż na wroga i nie biegaliby sami po mapie bez medyków. Ale to nie ja kuran tworzę te gierkę... :cry:

*"trzeba będzi ginać do bazy" ginąć? :shock:
"Myślą, że to osłabienie heli(...)" myślą? kto mysli?
:lol:


o człowieku jakby było tak ,że za każdą smierć strata punktów to dopiero by było strasznie :| jak gram czesto na mapach z lotniskowcem i jestem w US to masakra by byla bo latały by tylko helikoptery i samoloty i ciagle arty i każdy by miał -10 lub więcej :P a pozatym jak byś zginął w pojeździe to też strata? a jak cie ktoś przejedzie? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Meewosh47 napisał(a):
Heli i tak za łatwo już ubić. Stanowisk AA ( ktore maja wzmocnic w patchu ) jest całkiem dużo na mapkach a jeśli dodamy do tego jeszcze samoloty to praktycznie po wyrzuceniu flar jestesmy bezbronni.


jak trafisz na dobrego pilota z dobrym strzelcem to wierz mi że ściągnięcie ich na ziemie za pomocą stingerów czy striel jest naprawdę sporym sukcesem
a jęzeli goście w dodatku mają zapamiętane gdzie się te stanowiska znajdują (a każdy kto poważnie traktuje latanie ma zapamiętane) to najprawdopodobniej okupisz to własnym zgonem... z kilka razy

jeżeli dla ciebie jedyny ratunek przed rakietą stanowi wyrzucenie flar to nic dziwnego że masz problemy

jak sobie wsiądę w AA i będę mogł bezkarnie raz za razem ładować salwę rakiet w śmigło, poczekawszy aż pilot puści flary to fakt - zestrzelę heli

tak samo specop załatwo czołgistę który podjechał pod flagę i się nie rozgląda

tak samo snajper zdejmie jednym strzałem gościa który się zatrzymuje na środku drogi bo musi się rozejrzeć z nieruchomej pozycji stojącej


:roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 12:56 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Ja nie jestem pilotem tylko gunnerem. Wejdz sobie na Wake 64 gdzie co chwile jakis samolot kosi ci hp o polowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Co do unlocków: Wczoraj dostałem awans i zostały mi dwie bronie do unlockowania - MP5 i M95. Czy po patchu następne dwie bronie dostaniemy za darmo czy trzeba będzie czekać na kolejny awans. Jeśli tak to poczekam z tymi unlockami do patcha bo nie uśmiecha mi się czekać aż przekroczę 200000 pkt :shock: :wink:

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 14:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 09:01
Posty: 215
Lokalizacja: Radom
lkasprzak napisał(a):
Co do unlocków: Wczoraj dostałem awans i zostały mi dwie bronie do unlockowania - MP5 i M95. Czy po patchu następne dwie bronie dostaniemy za darmo czy trzeba będzie czekać na kolejny awans. Jeśli tak to poczekam z tymi unlockami do patcha bo nie uśmiecha mi się czekać aż przekroczę 200000 pkt :shock: :wink:


No właśnie mam ten sam problem. Chyba poczekam z tym unlockiem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
lkasprzak napisał(a):
Co do unlocków: Wczoraj dostałem awans i zostały mi dwie bronie do unlockowania - MP5 i M95. Czy po patchu następne dwie bronie dostaniemy za darmo czy trzeba będzie czekać na kolejny awans. Jeśli tak to poczekam z tymi unlockami do patcha bo nie uśmiecha mi się czekać aż przekroczę 200000 pkt :shock: :wink:
przeciez to jest podstawowa bron Antitanka USA :roll: :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2005, 19:37
Posty: 108
Lokalizacja: okolice Gliwic
Ikasprzakowi chodziło pewnie o MP7 - unlock dla engineera :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Mysle, ze nie bedzie problemu, poniewaz te odblokowania beda do dodatku SF. A wiec patrzac w przeszlosc, mozna powiedziec, ze jak tylko wejdziemy po paru minutach gry w dodatek, do BFHQ (SF), to pojawi nam sie okienko z mozliwoscia wyboru odblokowania, tak jak to bylo z poprzednimi borniami z SF.

Ale to jest tylko IMHO ;)

@Ubi - pewnie chodzilo mu o MP7 :)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 16:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Niezupelnie... Po prostu zmieni się trochę jego rola i zadania. Niektórzy trochę źle to rozumieli mówiąc "heli szturmowe", kiedy to helikoptery BOJOWE są pojazdami wsparcia przecież.


No w rzeczywistosci to jest przeciez heli szturmowe. Ono wkracza do akcji przed czolgami bo jakos watpie by gdy toczy sie walka pancerniakow to nagle nad nimi lataly heli i strzelaly sobie ot tak...Friendly fire is not friendly jak to ktos ma w podpisie ;] A z doniesien z ostatnich wojenek wynika jasno, ze i bez mieszania w rolach pojazdow FF jest czestym zjawiskiem ^_^

Takie heli np patroluja strefe i jesli zauwaza np wrogi konwoj to obstzreliwuja tym co maja(a maja duzo tego :P) i leca dalej...Sprowadzanie heli do roli trzymajacego sie z tylu urzadzonka, ktore niszczy tylko dzieki TV to cos tu nie tak. Bo kto normalny bedzie latal z rakietami pilota na wroga? (zakladam, ze skoro po raz 2 poprawiaja AA oraz oslabia pancerz heli to zrobia to na tyle, ze nie bedzie mozna ignorowac obstrzalu z ziemi)

Cytuj:
Przede wszystkim heli nie będzie traktowane jak samowystarczalna armia, która ma głęboko wszystkich innych wojaków i lata jak głupia po całej mapie "łapąć fragi" i przejmując flagi za linią frontu.


Jak nie heli stworzone do niszczenia celow naziemnych to kto? Watpie by w realu(a chcesz realizm) czolgi uganiaja sie za helikopterami. Podejrzewam, ze spieprzaja gdzie pieprz rosnie szukajac schronienia...

Cytuj:
Jeśli chodziło ci o mnie, to jesteś w głębokim błędzie. Moim zdaniem powinno się osłabic wszystko poza siłą broni, a porzede wszystkim skrócić trochę pasek życia wojaków.


To wyobraz sobie na FFA bieganie przez 5m po to by zginac od 2 kul. Takie mniej wiecej jest OF i jakos mega hitem nigdy nie bylo(do suckesu bf2 to juz totalnie mu daleko) nie kazdy lubi taki gameplay

Cytuj:
Dodanie minusowych punktów za KAŻDĄ śmierć (nie każde padnięcie na ziemię, ale za zupełną śmierć) też było by dobrym posunięciem. Wtedy może gracze baliby się bezmyslnych szarż na wroga i nie biegaliby sami po mapie bez medyków.


To sprawiloby, ze gracze umiejacy uzywac np pojazdow woleli by kisic ogora z oddali walac do wszystkiego co sie rusza bo po co ryzykowac? Nie oszukujmy sie 80% free playowcow gra w duzej mierze dla punktow. Zabiloby to rozgrywke. Co wiecej nie oczekuj teamplay'a na FFA bo to nie wykonalne...Zreszta po co medyk skoro po 15s jestes znowu ? :> Na klanowkach malo kiedy widzi sie medyka m.in. z tego powodu.

Cytuj:
Ale to nie ja kuran tworzę te gierkę... :cry:


No offence ale cale szczescie bo chcialbys przerobic te gre. A ci ludzie kupili ja i graja wlasnie dlatego, ze jest jaka jest i dlatego tez na wiesc o zmianach w 1.2 taki poploch nastapil. To tak jakbys kupil NFS:MW liczac na scigalke jak poprzednie czesci a po patchu(wymaganym) dostal gre trudniejsza poziomowo od colina np bo nagle tworcy postawili na realizm...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
szczera nadzieje mam, ze skoro likwiduja bunny hooping to system walki zblizy sie troche do tego z nama, a mianowicie bron bedzie silniejsza(lub bedzie miala mniejszy rozrzut) . Jesli nie, wiekszosc pojedynkow 1x1 bedzie ostrzeliwaniem sie z pozycji lezacej, co emocjonujace nie jest. Jak pamietam w vietnamie KAZDY taki pojedynek odbywal sie "na stojaco" w ruchu i bylo ok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2006, 16:52 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Dodanie minusowych punktów za KAŻDĄ śmierć (nie każde padnięcie na ziemię, ale za zupełną śmierć) też było by dobrym posunięciem. Wtedy może gracze baliby się bezmyslnych szarż na wroga i nie biegaliby sami po mapie bez medyków.

Najgłupszy pomysł jaki może być. Nie każdy gra w BF2 zawodowo, w klanie. Sa tez mniej zreczni i doswiadczeni gracze, ktorzy nie maja skilla i wiecej gina anizeli zabijają. Po co odbierac im radośc grania?? Na dodatek dojdzie do sytuacji, gdzie np. jeden z teamow bedzie mial jednego spawna, na ktorego wrogi commander zrzucac bedzie artylerie :shock: A to sie rowna kilka smierci z rzedu za darmo...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL