Teraz jest 18 maja 2024, 16:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
mnemic napisał(a):
90s napisał(a):
a odznaki na noze to jedynie lamerskimi sposobami bedzie mozna tylko zdbobyc.


Nie koniecznie. Ostatni mialme przypadke, jak AT, z DAO, zdjalem nozem ;] Wypakowal caly magazynek nie wiadomo gdzie(w kazdym razie nie we mnie ;]), to ja go wtedy dziablem :D


no to masz juz 1 a gdzie reszta 7 albo 12:))

i jak napisal Mordoklej jeden z lamerskich sposobow na odznake za noze.
szkoda ze tylko w taki sposob lub tym podobne bedzie mozna ja zdobyc.
choc moze zrobimy kiedys knife party na asterze lub gamenecie
ale i to podchodzi pod lamerstwo:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Jest jedna rzecz którą mogliby kurna poprawić w najbliższej łatce. Wk#$@wia mnie to okropnie.*
Ale do konkretów. Jedna z fajniejszych mapek ze SF - Ghost Town. Ciesne miasteczko, całe mnóstwo schodów drabinek. Ale co z tego jak nikt z nich nie skorzysta. Przecież skok z 8 piętra zabierze mi tylko 1/3 "życia", a jak mam jeszcze w składzie medyka to moge na ryj zeskoczyć z 12. a jak 13 to otworze sobie spadochron poł metra nad ziemią. No po prostu mnie kurwica bierze! aaaaarrrggghhh! :x




*Dziś objawiło się tym, że zdenerwowany chciałem szybko wyłączyć gre ale nie mogłem trafić w F4... :lol: :evil:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
90s napisał(a):
mnemic napisał(a):
90s napisał(a):
a odznaki na noze to jedynie lamerskimi sposobami bedzie mozna tylko zdbobyc.


Nie koniecznie. Ostatni mialme przypadke, jak AT, z DAO, zdjalem nozem ;] Wypakowal caly magazynek nie wiadomo gdzie(w kazdym razie nie we mnie ;]), to ja go wtedy dziablem :D


no to masz juz 1 a gdzie reszta 7 albo 12:))

i jak napisal Mordoklej jeden z lamerskich sposobow na odznake za noze.
szkoda ze tylko w taki sposob lub tym podobne bedzie mozna ja zdobyc.
choc moze zrobimy kiedys knife party na asterze lub gamenecie
ale i to podchodzi pod lamerstwo:)


Nie napisalem, ze bedzie latwo :D Ale ze zdarzaja sie takie przypadki, ze nie trzeba skakac z nozem ;]
Zreszta wraz z tym patchem pojawi sie pewnie duzo slabych lub poczatkujacych snajperow, wiec mysle, ze nie bedzie to niemozliwe.
Ale pozyjemy zobaczymy.

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2005, 00:14
Posty: 121
Lokalizacja: Jupiter
Ognacy
Masz racje, dokladnie jak mowisz, bo w koncu BF to gra zespolowa, a dla skutecznosci liczy sie zespol a nie jednostka.
Wiec poprostu bedzie wieksze prawdopodobienstwo rozwalenia smiglowca,
tak jak i w pojedynke tak i w mini zespole, ktory powiedzmy zgra sie na FFA serverze.
Teraz bedzie mozna puscic dluzsza serie z MG i dobic AT :),
jezeli nie zestrzelisz to na pewno sploszysz smiglowiec, ktory poleci sie naprawic.
Ale off corse wszystko okaze sie w praktyce, bo teoria zawsze jest prosta...

NP.
W teori jest mozliwa teleportacja kwantowa, jest 4 wymiar, jest prawie wszystko co da sie wyliczyc na papierze,
hehe gorzej z praktyka...
To tak for fun...

Pozdro

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2005, 02:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2005, 01:25
Posty: 150
Lokalizacja: Łorsoł
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Jest jedna rzecz którą mogliby kurna poprawić w najbliższej łatce. Wk#$@wia mnie to okropnie.*
Ale do konkretów. Jedna z fajniejszych mapek ze SF - Ghost Town. Ciesne miasteczko, całe mnóstwo schodów drabinek. Ale co z tego jak nikt z nich nie skorzysta. Przecież skok z 8 piętra zabierze mi tylko 1/3 "życia", a jak mam jeszcze w składzie medyka to moge na ryj zeskoczyć z 12. a jak 13 to otworze sobie spadochron poł metra nad ziemią. No po prostu mnie kurwica bierze! aaaaarrrggghhh! :x


Schody i drabinki nie są do schodzenia tylko do wchodzenia :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2005, 05:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 20:13
Posty: 133
wsumie dobrze ze oslabiaja heli smiac sie chce jak nieraz walne z czolgu do akurat startujacego heli i nic mu nie robie to zart ze strony EA ale zmniejszenie rakiet z 14 do 7 to przesada normalnie heli maja po 64 rakiety jak w przypadku MI24..drugie co mam nadzieje ze teraz snajpom M95 bedzie mozna powalic kolesia 1 strzalem i to niekoniecznie w głowe,tylko w battlefieldzie snajprzy to totalna kupa w innych grach wojennych strzal od snajpera to smierc na miejscu ..M95 przestrzeliwuje szklo w smiglowcu a niepotrafi se poradzic z mundurem zolnieza ..ta bron w rzeczywistosci potrafi przestrzelic silnik samochodu na wylot i smieszy mnie to jak walne koplesiowy w brzuch taka giwera a on nic biegnie dalej..nosz kurr..wica mnie bieze w takich okolicznosciach..najbardziej uciwszylbym sie jak by naprawili snajpe w tym nowym paczu

_________________
niema to jak gry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2005, 08:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Piokos napisał(a):
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Jest jedna rzecz którą mogliby kurna poprawić w najbliższej łatce. Wk#$@wia mnie to okropnie.*
Ale do konkretów. Jedna z fajniejszych mapek ze SF - Ghost Town. Ciesne miasteczko, całe mnóstwo schodów drabinek. Ale co z tego jak nikt z nich nie skorzysta. Przecież skok z 8 piętra zabierze mi tylko 1/3 "życia", a jak mam jeszcze w składzie medyka to moge na ryj zeskoczyć z 12. a jak 13 to otworze sobie spadochron poł metra nad ziemią. No po prostu mnie kurwica bierze! aaaaarrrggghhh! :x


Schody i drabinki nie są do schodzenia tylko do wchodzenia :lol: :lol: :lol:


Moze niech dodadza w patchu jeszcze jakies "jump boots" to nie trzeba bedzie wcale z nich korzystac! :evil:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2005, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Piokos napisał(a):
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Jest jedna rzecz którą mogliby kurna poprawić w najbliższej łatce. Wk#$@wia mnie to okropnie.*
Ale do konkretów. Jedna z fajniejszych mapek ze SF - Ghost Town. Ciesne miasteczko, całe mnóstwo schodów drabinek. Ale co z tego jak nikt z nich nie skorzysta. Przecież skok z 8 piętra zabierze mi tylko 1/3 "życia", a jak mam jeszcze w składzie medyka to moge na ryj zeskoczyć z 12. a jak 13 to otworze sobie spadochron poł metra nad ziemią. No po prostu mnie kurwica bierze! aaaaarrrggghhh! :x


Schody i drabinki nie są do schodzenia tylko do wchodzenia :lol: :lol: :lol:


Moze niech dodadza w patchu jeszcze jakies "jump boots" to nie trzeba bedzie wcale z nich korzystac! :evil:


W Sf nazywali to grappling hook :twisted:

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2005, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2005, 18:22
Posty: 280
Crist napisał(a):
90s napisał(a):
Mordoklej napisał(a):
ojej113 napisał(a):
The grenade launcher was designed to give the assault soldier increased ability to fight against vehicles; however it is ever increasingly being used against infantry. We didn’t want to lose this ability, but it is necessary to limit its usefulness against the infantry.


Likwidacja podskakiwania i strzelania jednoczesnie oraz obnizenie skutecznosci GL wobec piechoty zmniejszy nam liczbe Assaultow. Bedzie jak z BH ktorego popularnosc znacznie sie obnizyla po patchu 1.03. Poki co pobiegam jeszcze z granatnikiem 8) Wiekszosc bedzie musiala uczyc sie gry od nowa.. teraz zatrzesienie podskakujacych pajacow :wink:

PS. Jezu.. przez pol roku 400 postow 8)


to teraz bedzie era eryxa


Nie dla mnie,nie umiem nawet zabić kogos z eryxa.poki co zostane przy moim kochanym MP7

Ja i tak używam tylko eryxa.
ps. Coraz mniej ludzi gra w bfa zrobiłem sobie 2 miesięczną przerwę i spadłem tylko 5 tysięcy miejsc :P .Są święta więc zaraz się to odrobi :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 gru 2005, 23:59 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 18:33
Posty: 72
Lokalizacja: Krzywe Koło
...to znaczy co? ze na darmo kupilem sobie joystick :(
szkoda bo sobie troche K/D podciagnalem :( oby sie nie skonczylo na tym ze samolot bedzie sie uzywalo jako taxowki... doleciec - EJECT - akcja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2005, 01:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
na klanowkach to raczej kogos innego niz AT nie uswiadczymy w takim razie, no i czolgi i inny sprzet ciezki nie beda mialy lekkiego zycia :) . Co do granatnika, to w BFV granatnika praktycznie sie nie uzywalo i bylo naprawde dobrze (nie wspominajac o systemie strzelania)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2005, 02:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
jedno jest pewne. Bedzie sie trzeba na nowo uczyc grac...szansa dla nowych aby zablysnac :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2005, 03:22 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Lailonn napisał(a):
jedno jest pewne. Bedzie sie trzeba na nowo uczyc grac...szansa dla nowych aby zablysnac :P

Ci co grali wszystkim a nie tylko smiglowcami i granatnikami spadku formy nie odczuja 8) Jak gra sie wszystkim to takie zmiany niewielka robia roznice :twisted:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2005, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Część druga wywiadu:

TotalBF2.com: There are many comments being made about the helicopter missiles. Can you go into more detail on why this was changed?

Armando: When we began the patch process, there were many complaints about the power of the air vehicles. We take the input from the community seriously. The first suggestion, was to reduce the missile count. This limits the way a helicopter can attack an area. Frankly, I'm rather puzzled by the reaction to this. Lars, our franchise director, lives and breathes this game. The game is what it is because of his direction. He felt this would be a change for the better, and so he suggested it to me. I have the final say on what goes into the patch, so I evaluated the suggestion. In my opinion, it will make the game play better overall.

TotalBF2.com: What ever happened to BFTV?

Armando: BFTV is not dead yet. It was actually something that was proposed for one of the patches. I'm sorry to say though that, at this time, it is not on our agenda for a patch. BFTV is one of those features that has more complexity to it than one might think, complexity beyond just the technical implementation.

TotalBF2.com: It still appears that many people are being affected by the Red Name Tag problem. Will this be resolved in the next patch?

Armando: My policy is to not say anything about what may not make its way into a patch. I don't want the community to get worked up about something that may not happen. However, on this point I will make an exception. We are working on this bug. The problem we are having is that we need a reproducible case in order to know exactly what needs to be fixed. I have asked the community for any information that they know of regarding the server they were playing on, whether autobalance was on or not, how many players where in the game, and whether the players with the incorrect nametag color were team switched or not.

Even if we don't nail it down for 1.2, we will continue to search for the cause.

TotalBF2.com: What about new content? Can we expect some new maps or weapons to make the list in this patch, or possibly even a future patch?

Armando: Other than the addition of two new unlock weapons (for the sniper and AT), there will not be more content in the patch. There is a plan for additional content as we move forward, but patches will not be the means of delivering this new content.

TotalBF2.com: Is there any news on the Final build of the editor? A possible ETA on the release?

Armando: The eta on the next build of the editor looks to be the same as the patch date. As we continue to create content, we continue to work with the editor and find areas where it can be improved.

TotalBF2.com: Will there be any possible performance issues resolved, such as lag or performance enhancements like faster load times?

Armando: We are addressing performance issues. Whether they will be completely resolved or not is a different matter. We have found gains in the game that have yielded an improvement in frame rate. We are looking into improving lag, but I have no news on that matter as of yet. As far as load times go, if we find something that will help, we will surely include it.

TotalBF2.com: We noticed an issue on maps with rough terrain. We have found a problem with the invisible collision mesh on some vehicles, the most noticeable being the M1A1 as illustrated here verses the T90 model seen here. What happens is they take an EXTREME amount of damage when they hit the rough terrain, so much more than the other it is a HUGE disadvantage.

Armando: Yes, we are aware of this. The issue isn't as straight forward as you might expect. Altering the collision creates other issues. We need to find a solution that fixes the problem without creating another in its wake.

We'd like to thank Armando Marini from DICE for taking the time to answer our questions once again! Remember, DICE always reads the forums to find out what you guys are looking for in the next patches. The more feedback available for them, the faster they can come out with patches and prioritize the more important bugs.

PS. Sorry że nie tłumaczę, ale napewno znalałby się ktoś kto by się przyczepił, że zmieniłem znaczenie jakiegoś słowa. 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2005, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
OMFG trzymajcie mnie bo rzuce cos przez okno i to mzoe byc bf2...

Cytuj:
Other than the addition of two new unlock weapons (for the sniper and AT), there will not be more content in the patch. There is a plan for additional content as we move forward, but patches will not be the means of delivering this new content.


Czyli patche nie beda wnosily NIC nowego. Ani sprzetu. Ani map. To zapewne wynik "booster packa", ktory bedzie zawieral te elementy...NO BEZ JAJ !!!! rzeczy, ktore w innych garch sa rekompensata bledow etc tu beda platne. gdybym tylko dorwal tego debila z EA co to obmysla...Guzik kupie. Ani dodatkow ani booster packow! :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL