Teraz jest 18 maja 2024, 23:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
Ogon napisał(a):
Z tego wynika, że granatiki nadal moga wymiatac na bliskie odleglosci, tylko trzeba lepiej celowac, ale ogolnie jeden strzal i wroga nie ma.
to jak headshot. mnie się podoba, ale może być bolesne dla słabo celujących :D
Ja tam zawsze uważałem że powinien być bonus za skilla - to bedzie :wink:
ta gra jeste troszke za łatwa :P

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
nie kumam. Jesli granatnik bedzie odbijal sie jak pileczka i po chwili wybuchal to juz widze do tego ze 100 zastosowan. A noobki znow beda plakac...tez wymyslili :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Kolec napisał(a):
Ogon napisał(a):
A ja jestem ciekawy, czy granatnikiem bedzie można zabić z bliska - trafiając w głowę (bez wybuchu)?
Skoro można zabic kogoś granatem dymnym, to czemu nie?

I w ogole co sie bedzie działo z granatem którym trafisz przeciwnika z bliska - odbije sie i wróci?
Czy granat w ogole powinien sie odbijać od żywych celów?



Cytuj:
The grenades now bounces on walls but it does explode at a direct hit.

cytat ze strony z opisanymi wrażeniami gry na patchu 1.2 której adres ktoś zarzucił w tym wątku
sugeruje mi to eksplozję granatu "zawsze" gdy trafi bezpośrednio w żywy cel


Watpie, bo zmiana wtedy nie miala by sensu. Mysle ze autorowi chodzilo o to, ze nawet po odbiciu sie od sciany, granat wybucha po dodtknieciu przeszkody (po czasie ozbrojenia). Ciekaw jestem jak bedzie to wygladac w ciasnych alejkach, typu Karkand.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
Lailonn napisał(a):
nie kumam. Jesli granatnik bedzie odbijal sie jak pileczka i po chwili wybuchal to juz widze do tego ze 100 zastosowan. A noobki znow beda plakac...tez wymyslili :shock:
A niech płaczą. Pomyśl ile trzeba się naćwiczyć żeby zabijać sprawnie z rykoszetu :P Wypas
Płakac bedą ci którzy zabijali z granatnika ofiare metr przed sobą :?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2004, 23:24
Posty: 636
Lokalizacja: Kraków
Filmik z testów patch'a 1.2
Ładnie widać jak udupili granatniki, rzucanie C4 :evil:

mała recenzja patch'a

_________________
who Cares?


Ostatnio edytowano 17 sty 2006, 15:37 przez stan86, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
nie kumam. Jesli granatnik bedzie odbijal sie jak pileczka i po chwili wybuchal to juz widze do tego ze 100 zastosowan. A noobki znow beda plakac...tez wymyslili :shock:


ja też widzę tu ze 100 nowych zastosowań ;P
jak dlamnie to ta zmiana zwieksza przydatność granatnika zamiast zmniejszać


no ale nieda się z odległości 10-20m teraz rozwalić przeciwnika strzelając mu mniej więcej pod nogi (direct hit wymaga konkretnego obycia z granatnikiem) - dlatego zmaleje zjawisko n00bt00bingu


reloada chyba nieda się zapoczatkować w trakcie skoku (podobnie jak ze sprintem) ale jezeli wciśniesz R stojąc na ziemi a potem podskoczysz to niepowinno przerwać sekwencji (nigdy na to niezwracałem uwagi więc głowy nie dam)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
Kolec napisał(a):
dlatego zmaleje zjawisko n00bt00bingu
HAHAHAHAAA... skąd to wziąłeś ? rewelacja :D

BF2 jest bardzo pobłażliwe dla noobów bo mają ze 100 żyć, nie muszą setny raz czekać 10 minut na koniec rundy nie majac pojęcia jak zgineli - ewentualnie klnąć na cziterów

Mozna powiedzieć że BF2 jest Noob Friendly :D

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 16:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
stan86 napisał(a):
Filmik z testów patch'a 1.2
Ładnie widać jak udupili granatniki, rzucanie C4 :evil:

mała recenzja patch'a

Chyba uava bedzie można rozwalić skoro było to pokazane. Tylko nie było pokazane czym.
W ten czołg ten heli walil i walil. Mieli zredukować hitboxy a nie powiekszyc :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 16:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2004, 23:24
Posty: 636
Lokalizacja: Kraków
Dumch napisał(a):
stan86 napisał(a):
Filmik z testów patch'a 1.2
Ładnie widać jak udupili granatniki, rzucanie C4 :evil:

mała recenzja patch'a

Chyba uava bedzie można rozwalić skoro było to pokazane. Tylko nie było pokazane czym.
W ten czołg ten heli walil i walil. Mieli zredukować hitboxy a nie powiekszyc :)


*UAV is now a flying airplane that circels the area. All weapons can harm the UAV but most efficient is the Jeep MG that only took about 5 seconds to kill the UAV. The COMM will have to learn to place the UAV right so it cant be fired at to easy. AT probably will be able to kill the UAV with a lot of practising.

*and you can finally copy and paste IP into BF2 ingamebrowser - jedyny + patcha? :roll:

_________________
who Cares?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ten patch to bedzie rewolucja infantry. Ale jest to moze i dobre bo choc zabijanie GL xx wrogow bez zginiecia cieszy to ile razy sie wkurzalo na smierc w taki sposob? Tak samo heli. Fajnie jest czuc ten power i mozliwosci. Ale gdy to wrog ma heli robi sie cieplo...Teraz bedzie trzeba wiecej umiejetnosci. Mi w to graj ;]

Cytuj:
AA is much more efficient against helicopter. 2 IGLA for one attack-heli. Heli-pilots will find it much harder staying alive and have to learn to evade using flares and take out AA¡¦s fast. AA¡¦ still hit friendly planes.


To o co sie klocilem z paroma znawcami. Mowilem, ze to udupienie zaboli tylko heli a samoloty po prostu zyskaja jeszcze wieksza przewage. Niestety mialem racje...Czemu ja zawsze mam racje? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
hej, hej, hej!
o ile pamiętam to kłutnia dotyczyła z lekka innego aspektu osłabienia heli
to że pilotom heli zrobi się ciepło gdy rakiety AA zaczną ich cześciej trafiać to żadne zaskoczenie (i niezapowiadali tego w paczu)

ale w sumie jak chce się latać w heli nad terytorium wroga to i tak konieczne jest okresowe łomotanie pobliskich stanowisk AA więc niewiem czy to będzie wymagało takich wielkich zmian w grze...

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
dyskusja byla o tym m.in. ze teraz heli beda spadac jak muchy dodatkowo jescze slabszy pancerz zrobi z nich sierotke do bicia dla samolotow(nawet noobow) a samoloty dalej wywina sie zarowno AA jak i rakietom innych samolotow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:43 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2005, 10:26
Posty: 120
Cytuj:
a samoloty dalej wywina sie zarowno AA jak i rakietom innych samolotow...




jak ktos umie strzelac i wie jak to sadze ze nie ma problemu :D :D

_________________
sig usunięty, użytkownik zbanowany - Tom@s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
no ja nie jestem tu ekspertem bo latam malo ale moje obserwacje na chocby forum EA potwierdza cala masa zapalonych pilotow. Samoloty sa nie zbalansowane i to wie kazdy kto z nimi gra chocby 10min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
samson napisał(a):
Cytuj:
a samoloty dalej wywina sie zarowno AA jak i rakietom innych samolotow...




jak ktos umie strzelac i wie jak to sadze ze nie ma problemu :D :D

Sam jako pilot chyba nie wierzysz w to co napisales :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL