Teraz jest 18 maja 2024, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 13:15 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
To kiedy bedzie mozna juz zagrac na tym patchu :lol:

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
Mplay napisał(a):
Święte słowa. Kangurki niech wrócą do CS'a ,szerokiej drogi. :D
Jestem noob więc mi powiedzcie plx.

Granatnik jest przegięty tzn uwielbiam go :D mozna zabić kolesia stojącego metr przede mna, ogólnie jest za łatwo. Czy to oznacza że tak jak w Americasie granatnik ze względu na bezpieczeństwo żołnierza bedzie wybuchał dopiero po oddaleniu się na pewną odległość ? Jeżeli odbija się od sciany (na filmie) rozumiem że od ziemi też.
Byłoby extra bo granatnik to super groń dla no skilli - nie trzeba celować - wolałbym żeby ta zmiana oznaczała jego nerfowanie.

Czy to oznacza że granatnik odbity od ziemi wybuchnie w powietrzu ?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
bardzo fajnie się czyta twoje wypowiedzi Deshroom - yelling, noskill, n00b, nefring ;)
21st sentury generejszyn pipyl ;)



nie
granatnik ma zapalnik czasowy ale nie spowoduje on jego wybuch w powietrzu (w odróznieniu od zwykłego ręcznego granatu) jedynie powoduje uzbrojenie się pocisku po jakiś 2-3 sekundach i jeżeli wcześniej granat udeży w jakąś przeszkodę to odbije się od niej zgodnie z prawem fizyki zamiast eksplodować

co jest bardzo pozytywnym rozwiązaniem bo spowoduje wykorzystanie karabinu jako podstawowej broni do walki na bliski dystans (a na średnim i dalekim niejest juz tak łatwo lamerzyć granatnikiem )
a jednoczęsnie daje możliwość użycia granatu bez kontaktu wzrokowego z wrogiem (tak jak recznego) co jak do tej pory było wadą asfalta

dłuższy okres przejścia pomiędzy pozycją stojącą/lezącą - powinno w sposób naturalny zmienijszyć skuteczność delfinów w unikaniu przeznaczenia

ciekawi mnie czy cudze c4/claymory/miny AT też będzie mozna zbierać - bo to może prowadzić do pewnych upierdliwości

no i wreszcie można coś zaradzić na wrogie UAV (albo wkażdym razie dowiedzieć się że jest)



Ps. ten ilmik pokazujący nowe unlocki jest strasznie badziewny, co mnie interesuję ich wygląd :|

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
no dziękuje :wink:
po trzech latach w Americas Army spedziłem rok z World Of Warcraft. Obie gry mają takie comunity że dużo się gada podczas grania - stąd może słownictwo. W tamtych osiągnałem wszystko co było do wzięcia to przyszedł czas na wyeksplatowanie BF2 :P
Dużo gadam na forum - taki tryb pracy :D

Super z tym granatnikiem, w sumie używam go właśnie na dystans (10-20 metrów) ale irytujące jest spotkanie z kolesiem który poprostu biega z granatnikiem i wchodząc na opfora ma instant kill :?
Sam tak robie ale chętnie z tego zrezygnuje - no fair :twisted:
ta gra jest zbyt pobłażliwa dla noobów, gram 2 tygodnie w BF2 (dokładnie 17 dni) i naprawde mam za dobre wyniki :D

Kolec - apropos PRONE
czy teraz kucanie nie bedzie lepsze ? jak jest z celnościa PRONE VS CROUCH

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Cytuj:
*The last thing we will see now on the servers is c4-players ( players running around and only use c4s.) You can not throw c4 very far and you can not explode the c4 as fast as before. When the c4 is on the ground you can quickly trigger it by pressing right and then left mousebutton. This is a strong weakening for the Spec Ops class.


:cry:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
to już zalezy od broni - każda ma inny modyfikator celności dla poszczególnych pozycji

http://wiki.bf2s.com/weapons/comparison
tu masz najbardziej aktualną liste parametrów wszystkich broni (ręcznych) w bf2
chodzi o parametr "Deviation Standing / Crouching / Prone"
im niższy tym lepiej

na leżaka zawsze jest lepsze skupienie (nawet z shotgunów, wyjątkiem są snajperki którym wbrew temu co napisali wszystko jedno czy się stoji czy lezy - liczy się zoom)

cześć broni niewiele zyskuje w pozycji leżącej (np. PMy AT, LA85A1, SCAR-L)
a niektóre bardzo dużo (rkm'y supporta z których praktycznie nie opłaca się prażyć w innej pozycji (ale i tak są mało celne))

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
dobra zobaczymy, ogólnie prone mam na spacji. wlasciwie jak strzelam to zawsze leze (w AAO analogicznie zawsze kucałem) zobaczymy jak to bedzie. mam nadzieje że podczas kładzenia się bedzie można strzelać - tzn w tej chwili chyba jak wszyscy jednocześnie kłade się, zoom i strzelanie (nie w kolejności tylko jednocześnie :P ) jeśli patch spowoduje że bede miał jakieś .25 sekundy zanim się połoze włacze zoom i strzele to mam to w ... wiesz gdzie

Patch chyba bedzie jakiś 8 luty ? z dodatkiem ?

BTW niezła tabelka - dziekuje
dziś pokocham G36-E :twisted:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:48 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
Kolec napisał(a):

no i wreszcie można coś zaradzić na wrogie UAV (albo wkażdym razie dowiedzieć się że jest)


i gdzie akutalnie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2005, 10:21
Posty: 147
Lokalizacja: Legionowo
A ja jestem ciekawy, czy granatnikiem bedzie można zabić z bliska - trafiając w głowę (bez wybuchu)?
Skoro można zabic kogoś granatem dymnym, to czemu nie?

I w ogole co sie bedzie działo z granatem którym trafisz przeciwnika z bliska - odbije sie i wróci?
Czy granat w ogole powinien sie odbijać od żywych celów?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 sty 2006, 14:52 przez Ogon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Na temat wydania patcha jeszcze nic nie mowili, stawiam ze 50% przed boosterem, a 50% ze z boosterem wyjdzie

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
taka data jest w oficjalnej zapowiedzi EA
ale zawsze jeszcze mogą przełożyć


odruch kładzenia się przed kazdym strzałem to do tej pory było "half-pr0"
"full-pr0" najpierw podskakiwał a dopiero potem się kładł
teraz będzie bez różnicy

myslę że może być opóźnienie w strzelaniu równoczesnym ze zmianą pozycji
ale to nic wielkiego - z bliska i tak lepiej walić czym prędzej (czyli na stojaka) a na średnim dystansie już bardziej liczy się celność niż refleks więc poświęcenie tych 0.25s się opłaci
no i zyska na tym realizm gry ;)

BTW - o ile notoryczne granatnikerstwo jest lamerskie to bieganie z c4 i rzucaniem go w piechociarzy jest kretyńsko wyglądającym lamerstwem



myślę że po tym patchu nastąpi delikatna migracja graczy z asfaltów i speców w stronę supporta

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:57 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Kolec napisał(a):
myślę że po tym patchu nastąpi delikatna migracja graczy z asfaltów i speców w stronę supporta


Mysle ze przybedzie raczej medykow :wink:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Ogon napisał(a):
A ja jestem ciekawy, czy granatnikiem bedzie można zabić z bliska - trafiając w głowę (bez wybuchu)?
Skoro można zabic kogoś granatem dymnym, to czemu nie?

I w ogole co sie bedzie działo z granatem którym trafisz przeciwnika z bliska - odbije sie i wróci?
Czy granat w ogole powinien sie odbijać od żywych celów?



Cytuj:
The grenades now bounces on walls but it does explode at a direct hit.

cytat ze strony z opisanymi wrażeniami gry na patchu 1.2 której adres ktoś zarzucił w tym wątku
sugeruje mi to eksplozję granatu "zawsze" gdy trafi bezpośrednio w żywy cel

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
ta wiem full pro najpierw skacza żeby połozyć się juz w locie :D
nie umiem tak jeszcze :P

szczerze mówiąc to podskakiwanie nawet mi się podobało bo przy niskim pingu celując w głowe naprawde nie ma dużego kłopotu zestrzelic kolesia a satysfakcja podwójna :P

strzelac skacząc nie bedzie można a reloada można ?

Kolec - wolałbym żeby przebijal na śmierć :P wiekszy fun (tak było w AAO)

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2005, 10:21
Posty: 147
Lokalizacja: Legionowo
Kolec napisał(a):
Cytuj:
The grenades now bounces on walls but it does explode at a direct hit.

cytat ze strony z opisanymi wrażeniami gry na patchu 1.2 której adres ktoś zarzucił w tym wątku
sugeruje mi to eksplozję granatu "zawsze" gdy trafi bezpośrednio w żywy cel


Dzieki za wyjasnienie
Z tego wynika, że granatiki nadal moga wymiatac na bliskie odleglosci, tylko trzeba lepiej celowac, ale ogolnie jeden strzal i wroga nie ma.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL